Rewitalizująca sól do kąpieli


Cześć Dziewczyny:)
Lubicie wyjazdy do SPA? 
Czy raczej wolicie swoją łazienkę?

Rewitalizująca sól do kąpieli 100% z Morza Martwego pozwoli nam zrelaksować się w swoim własnym domowym SPA.

Urzekający zapach jaśminu przeniesie nas w krainę magii:)
 Ukoi nasze nerwy, odpręży i ułatwi zasypianie:)






Sól z Morza Martwego posiada ogromne pokłady minerałów, mikro i makroelementów, które są dobrze przyswajalne przez skórę.  
Wzmacniają ją i ujędrniają. 
Regularne stosowanie soli podczas kąpieli działa wyszczuplająco, pomaga nam też walczyć z cellulitem.

Jakie są  Wasze  ulubione sole ?
Używacie?


7 komentarzy:

  1. zaciekawiłaś mnie tą solą do kąpieli, aktualnie testuję lawendową z Bielendy. przeglądając katalog Marizy widziałam, że dostępna jest zarówno lawendowa jak i grejpfrutowa - już wiem, co na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:) Są:) Nie mogłam się zdecydować którą wybrać i padło na jaśmin:)

      Usuń
  2. lubie sole i to bardfzo, ale tej jeszcze nie miałam przyjemnosci używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w ogóle nie używam soli :) Wolę prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z biedry miałam coś podobnego ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń