Podkład balansujący

Recenzja gościnna dzięki uprzejmości Demi.

Pozwolę sobie jednak wtrącić swoje trzy grosze i dodać,że używałam ten podkład przez 3 miesiące. 
Jak dla mnie rewelacja, jest to kosmetyk stworzony dla mnie :)

Plusy
+ Dobrze kryje, aczkolwiek nie mam wielkich niedoskonałości,
+ Idealnie stapia się ze skórą,
+ Wydajny,
+ Ładnie pachnie,
+ Po aplikacji twarz wygląda zdrowo, świeżo i promiennie.

Moja ocena
5+/6


"Podkład balansujący


"BEZTŁUSZCZOWY PODKŁAD PRZYWRACAJĄCY RÓWNOWAGĘ CERZE MIESZANEJ. MATUJE BŁYSZCZĄCE PARTIE SKÓRY A NAWILŻA JEJ PRZESUSZONE MIEJSCA. UJEDNOLICA KOLORYT CERY ZACHOWUJĄC JEJ NATURALNY WYGLĄD. WZBOGACONY W WYCIĄG Z BIAŁEJ HERBATY I WITAMINĘ E."


Podkład balansujący kupiłam sobie wczesną wiosną. Na ciepłe dni, chciałam czegoś lżejszego, niż Revlon.
Użyłam go kilka razy... I byłam nawet z niego zadowolona...
Podkład ładnie krył lekkie zaczerwienienia na twarzy i podczas zimnych dni spisywał się znakomicie.
W międzyczasie w moje ręce wpadł krem BB Lirene... Marizowe cudo poszło w odstawkę... Wyciągnęłam go kilka dni temu, nałożyłam na twarz... I co się okazało?  KLAPA!
Nie wiem co się stało, ale podkład w ciepłe dni spływa mi z twarzy w ciągu godziny, buzia wygląda strasznie. Myślałam,że może się zepsuł, więc poszłam do koleżanki i przetestowałam jej  Balansiak, nowy, kupiony przed tygodniem. I co ? To samo :(

Podpatrzcie sobie opinie na Wizażu  ...   Jedni go kochają, inni nienawidzą...
Moja pierwsza ocena z wiosny  4+/6
I teraźniejsza 1/6

Cena katalogowa 27,90 zł

 BEŻ Nr 5623


  Odcień podkładu  - Opalony  Nr 7009   należy do mojej koleżanki, która zamówiła już drugą buteleczkę tego kosmetyku (wcześniej miała inny odcień). Asia jest posiadaczką cery normalnej (ZERO problemów - jak ja jej zazdroszczę)  i u niej ten kosmetyk spisuje się dobrze nawet podczas upalnych dni.
Ocena Asi 5/6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz