Peeling drobnoziarnisty do twarzy z olejkiem migdałowym - wygładzający

Teraz opowiem na temat:

,,Peeling drobnoziarnisty do twarzy z olejkiem migdałowym - wygładzający''

Peeling do mycia twarzy - 60ml
Cena katalogowa - 13.60zł

Informacje od producenta:

Łagodny peeling zawiera drobinki pestek moreli oraz mikrogranulki, które dokładnie oczyszczają cerę, usuwając martwe komórki naskórka i inne zanieczyszczenia. Preparat wygładza skórę, poprawia jej ukrwienie oraz stymuluje do regeneracji. Doskonale przygotowuje cerę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych, ułatwiając wchłanianie składników aktywnych. Wzbogacony został w olejek ze słodkich migdałów, który odżywia i zmiękcza naskórek oraz łagodzącą podrażnienia alantoinę. W efekcie skóra jest oczyszczona, miękka i wyjątkowo gładka.

 Składniki:

Aqua, Polyethylene, Prunus amygdalus dulcis (Sweet Almond), Oil, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Glycerin Prunus Armeniaca (apricot) Seed Powder, Beeswax, Botyrospermum parkii (Shea Butter) fruit, Dimethicone copolyol (and) Cyclomethicone, Allantoin, Imidazolidinyl urea, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Chlorhexidine Digluconate, Parfum.

Moja opinia:

Przy pierwszym zastosowaniu tego peelingu poczułam na twarzy bardzo fajne mikrogranulki o
przyjemnym zapachu. Moja skóra była rzeczywiście wygładzona i oczyszczona. Mój typ cery to: mieszany, więc na jednej części twarzy było wszystko ok, ale druga część (Strefa T) oczywiście po jakimś czasie zaczęła błyszczeć. Nie wiem, ile potrzeba razy myć tym produktem twarz, aby nie było takich efektów, ale ogólnie jest w porządku.

Mimo tego iż ten peeling posiada super mikrogranulki, które naprawdę oczyszczają i wygładzają skórę postawię mu ocenę:
4/5

Bo w sumie, jeśli się używa innych kosmetyków do oczyszczania twarzy, to też może być taka reakcja jak u mnie. Także na razie postanowiłam mu dać taką ocenę.



A jak jest u Was z peelingami do twarzy? Macie swój ulubiony albo znienawidzony?

1 komentarz: