Woda Toaletowa Subtille Rose 100ml

Witajcie,

Dziś odrobina recenzji na temat:

  • Żelu do mycia twarzy - NOWOŚĆ!!!!
  • Peeling do mycia twarzy - NOWOŚĆ!!!!
  • Woda toaletowa Subtille Rose - NOWOŚĆ!!!!
Recenzje w kolejnych postach

Przepraszam za jakość zdjęć.

Więc zacznę może od wody toaletowej Subtille Rose
A prezentuje się ona tak:

Woda Toaletowa Subtille Rose 100ml. Cena w katalogu - 39.50zł
33.90zł - w promocji!
Tylna strona opakowania
Opis producenta:

Uwodzicielski i elegancki kwiatowo-drzewny zapach dla kobiet, które wiedzą czego chcą. W górze orzeźwiająca dawka czarnego pieprzu z delikatną nutą frezji. Serce kreacji tworzy zmysłowa róża bułgarska i subtelny jaśmin. W dole zapachu ciepła kompozycja kadzidła, drzewa sandałowego i cedru.

Moja opinia:

Zapach jest cudowny.
Od razu po pryśnięciu na ciało lub ubranie w powietrze unosi się lekki, świeży i delikatny zapach róży.
Jest dosyć wytrzymały, bo gdy rano prysnęłam na ubranie, to czułam jeszcze jej zapach aż do późnego popołudnia. Flakonik jest moim zdaniem stylowy, posiada nowoczesne zamknięcie oraz ma pojemność 100ml. Taka pojemność jest dla mnie duuuużym zaskoczeniem. Bardzo miłym. :) Jestem z tej wody toaletowej mega zadowolona. :) Opakowanie tej wody jest o wiele ładniejsze niż poprzednich wód perfumowanych, które stworzyła Mariza. Po pierwsze jest piękniejsze, a po drugie bardzo profesjonalne.

Składniki:

Alkohol Denat., Aqua, Parfum, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Citronellol, Citral, Geraniol, Benzyl Benzoate, CI 19140, CI 77891

Moja ocena:
5/5



Jaki zapach lubicie najbardziej? Subtille Blanc, Vert czy może Rose?




Kolejnym produktem będzie:

Peeling drobnoziarnisty do twarzy z olejkiem migdałowym.

4 komentarze:

  1. też mam tę wodę. Uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja. Jest świeża i po prostu cudowna. :) Jak mi się skończy flakonik, to z pewnością zamówię sobie jeszcze jedną. ;)

      Usuń
  2. Czekamy na więcej opinii ! .
    Mega recenzje :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słówko :D Niebawem kolejna recenzja. :)

      Czego się spodziewacie tym razem Kochane? :)

      Po katalogi Mariza w formie flash zapraszam na tę stronkę:
      http://magiakosmetyki.cba.pl

      Usuń